مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز از خدمت‌رسانی ۳۰ گروه جهادی این شهرستان با محوریت فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و اشتغالزایی در قالب پویش «خانه دوست کجاست» از عید نوروز تا عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۹۶۹
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، همزمانی ایام نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان رنگ و بویی تازه به فعالیت های جهادی جهادگران طرقبه شاندیز بخشید، خدمات رسانی به اقشار کم برخوردار و نیازمند جامعه که با رنگ معنویت ماه ضیافت الهی پیوند خورد.

در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ پویش "خانه دوست کجاست" شکل گرفت تا بهانه ای باشد که بار دیگر جهادگران عاشق خدمت به محرومان پای در میدان گذارند و دوباره در عرصه های عمرانی، آموزشی، اشتغالزایی، فرهنگی و آموزشی هنرنمایی کنند، گزارش فعالیت جهادگران طرقبه شاندیزی در پویش« خانه دوست کجاست» را اینجا بخوانید.

سعید ایران نسب، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طرقبه شاندیز در گفتگو با خبرنگار ما در این زمینه بیان کرد: پویش خانه دوست کجاست، در طرقبه شاندیز با فعالیت ۳۰ گروه جهادی شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شد و همزمان با آخرین روز ماه مبارک رمضان پایان یافت.

وی تصریح کرد: فعالیت های جهادگران طرقبه شاندیز در عرصه های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و اشتغالزایی با مشارکت ۴ هزار و ۳۶۰ جهادگر در سطح شهر و روستاهای طرقبه شاندیز اجراشد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز اظهار کرد: در ایام اجرای پویش« خانه دوست کجاست» بیش از ۴هزار و ۵۰۰ وعده افطاری ساده در سطح شهر و روستاهای شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی گروه های جهادی طرقبه شاندیز، گفت: در عرصه عمرانی بیشتر فعالیت ها در راستای تعمیر و بازسازی منازل معسرین و خانواده های کم برخوردار در مناطق محروم روستایی اجرا شد و در طول اجرای پویش خانه دوست کجاست در طرقبه شاندیز تعداد ۴ منزل از خانواده های معسرین به همت جهادگران شهرستان بازسازی و تعمیر شد.

ایران نسب، با اشاره به فعالیت های جهادگران در عرصه های آموزشی، فرهنگی و اشتغالزایی تاکید کرد: کلاسهای آموزشی و کار در منزل با هدف ایجاد اشتغالزایی بانوان با کمک اداره فنی و حرفه ای شهرستان برگزارشد.

وی در ادامه افزود: در جهت تامین امنیت غذایی و تامین آب برای دامداران کم برخوردار در مناطق روستایی شهرستان به همت جهادگران تعداد ۳ عدد تانکر ۱۰۰۰لیتری آب برای دامداران کم برخوردار ارسال شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز،خاطرنشان کرد: در ایام اجرای پویش«خانه دوست کجاست» ۲ سری جهیزیه نیز به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به نوعروسان کم برخوردار در مناطق محروم روستایی در شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها